Ile, chomików nas odwiedziło :

wtorek, 8 marca 2011

O mnie- czyli nowa autorka bloga.

Witajcie;) Mam na imię Oliwia i jestem posiadaczką sześciu chomików. Są różnych odmian i mają inne charaktery. Milka jest samicą, chomika dżungarskiego, w kolorze szafirowym. Waży 32g. Została zakupiona 27 listopada 2009r w sklepie zoologicznym w Janikowie. Mieszka tymczasowo w akwarium, ponieważ miesiąc temu złamała łapkę. Karma podstawowa wszystkich chomików to Vitakraft. Jej ulubionym przysmakiem jest marchew. Ma wiele zabawek i jak każdy chomik- własny wybieg. Henrysia dostałam od mojej koleżanki Oli. Jest samcem dżungarskim, agouti. Mieszka w klatce. Uwielbia spać i jeść. Mimo tego, że kołowrotek cały czas stoi w klatce, nie biega w nim. Franio, dżungarka pearl. Zakupiłam go razem z moją koleżanką w sklepie zoologicznym w którym miał fatalne warunki. Jest przeciwieństwem Henrysia, ponieważ jest najszybszy z chomików które mam. Basia to syryjek black banded. Mieszka w duuużej klatce i uwielbia biegać w kołowrotku trixie. Misiu, dżungarek pear jest uosobieniem spokoju. Jego ulubionym zajęciem jest spanie. Renatta to syyjek gold. Ma klatkę wyposażoną w tunele, pięterka itp. Na razie tylko tyle o mnie i o chomikach, bo piszę różne testy i się uczę. Pozdrawiam olcia13.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz